Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

  1.       Σε κάθε περίπτωση στην οποία υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του jmc.gr, πουλήθηκαν λάθος προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
  2.       Σε κάθε περίπτωση στην οποία υπήρξε πρόβλημα ή ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το jmc.gr . Σε αυτή την περίπτωση γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Δεν ισχύει για προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

 

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 7 ημερών τότε το jmc.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν μπορεί να παραταθεί πέραν των επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία πώλησης.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης ενώ η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Επιστροφές γίνονται μόνο με ACS

Σε περίπτωση υπαναχώρησης της αγοράς τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πολιτική Επιστροφή για Κινητά Τηλέφωνα

Αγοράζοντας smartphone από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.

Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1.     Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
  2.     Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.

Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

  1.     Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  2.     Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  3.     Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  4.     Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα jmc.gr δεν δέχεται επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.