DOA – Service

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ DOA 7 ΗΜΕΡΩΝ

Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την ομάδα της Jmc.gr μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :

Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία

Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας – έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των επτά ημερών.

Το προϊόν θα αντικατασταθεί άμεσα (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.

**Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. Η διαδικασία ελέγχου μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες . 

Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.

Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία . Στην περίπτωση των Xiaomi η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα μας.

Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας,εκτός από τα Xiaomi των οποίων η εγγύηση καλύπτεται από το κατάστημά μας,μέσω συνεργασίας μας με πιστοποιημένο service. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ήμερου, απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία,για τα Xiaomi μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς ή στην Citisaid με την απόδειξη αγοράς (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις).

Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , καθώς και την απόδειξη της αγοράς.

Το επίσημο service για συσκευές :

Nokia, Samsung, Huawei, LG  -Tηλέφωνο: 2105197500 Η εταιρεία TS Solutions (πρώην Arvato)(Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο) https://www.tssolutions.gr/

Apple  – Tηλέφωνο: 2119991260 Η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη) και 0080044145417. Καθώς και η εταιρεία I-System 2152154400 https://store.i-system.gr/

SAMSUNG  – Tηλέφωνο: 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr

SONY   – Tηλέφωνο: 80111810810 https://www.sony.gr/

MOTOROLA-CATERPILLAR – CELLCOM Ε.Π.Ε.- Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Τηλ: 2106621035 http://www.cellcom.gr/site/gr/

HUAWEI   – Tηλέφωνο: 2170007575 Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27, 09:00 ~ 17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός Επίσημων Αργιών https://consumer.huawei.com/gr/

XIAOMI   – Tηλέφωνο: 2120002414 Κουρτίδου Α. 121, Αθήνα – Άγιος Ελευθέριος, 11143, Αττικής Email: info@citisaid.com https://citisaid.com/

Lenovo   – Tηλέφωνο: 2111984507 Lenovo Technology B.V.- Greece Branch Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα, ΤΚ 17671 Αθήνα https://www.lenovo.com/gr/el?Redirect=False

Alcatel – Cellcom Ltd – Τηλέφωνο: 2109933070 https://www.alcatelmobile.com/gr/

Με εκτίμηση η ομάδα της Jmc.

SHOPPING CART

close